Η Therese McDermott, CScD, CCC-SLP, είναι Παιδιατρική Λογοθεραπεύτρια /Λογοπαθολόγος με περισσότερα από 40 χρόνια κλινικής εμπειρίας.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Jennie Bjorem
Η Jennie Bjorem έλαβε το πτυχίο της στις Διαταραχές Επικοινωνίας από το Πανεπιστήμιο Saint Louis και αποφοίτησε από το Truman State University με το μεταπτυχιακό της στις Διαταραχές Επικοινωνίας
Μαρτίνης Γιάννης
Πρόκειται για εξειδικευμένο θεραπευτή ροής ομιλίας (CEFS), πιστοποιημένο θεραπευτή Solution Focused Brief Therapy και εγκεκριμένο κλινικό επόπτη
Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Ο Κος Αλεξάνδρου Ευστράτιος έχει 33ετή εμπειρία στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία, με εξειδίκευση στην Μέθοδο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και σε άλλες μεθόδους αντιμετώπισης των διαταραχών αυτιστικού Φάσματος και λοιπόν Νευροαναπτυξιακών δυσκολιών.
Carol Gray
Η Carol Gray είναι περισσότερο γνωστή για την ανάπτυξη των Social Stories, μιας πρακτικής βασισμένης σε βαθύ ερευνητικό έργο, που χρησιμοποιείται παγκοσμίως με άτομα με αυτισμό όλων των ηλικιών.
Σπαντιδέας Νικόλαος
Ο Νίκος Σπαντιδέας είναι λογοθεραπευτής και χειρουργός ωτορινολαρυγγολόγος, μέλος του Βασιλικού Κολλεγίου Χειρουργών της Αγγλίας και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Dr. Βασίλης Κόκοτας
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1973 και αποφοίτησε από το Instituto Regionale di Studi Ottica e Optometria (IRSOO) στην Ιταλία το 1995 με πτυχίο οπτικού – οπτομέτρη.
Μώκας Αναστάσιος
Είναι ο επιστημονικός διευθυντής της Κιβωτού Εξέλιξης. Είναι πιστοποιημένος θεραπευτής της νευροεξελικτικής μεθόδου BOBATH και την Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης.
Κοκμοτός Παναγιώτης
Ο Κοκμοτός Παναγιώτης έχει σπουδάσει στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει μετεκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και θεραπευτική αντιμετώπιση παιδικών διαταραχών λόγου & Επικοινωνίας στο πανεπιστήμιο του Sheffield.
Κωνσταντινοπούλου Μαρία
Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, στη Sand play therapy και στην Ειδική αγωγή.
Catherine Faherty
As a special education teacher, Catherine Faherty taught a variety of students with diverse learning styles before creating a model classroom in North Carolina in 1985 for students with autism.
Veerle Waelkens
Έχει εργαστεί για χρόνια ως Λογοθεραπεύτρια στην κινητή διεπιστημονική μονάδα αποκατάστασης ‘Ter Eechen’ στην Oudenaarde.